Feb 4, 2013

MDS

Assalamualaikum ^_^ Ini kisah kami pada satu ketika dahuluu.. hue hue hue ..


Kami kene kejut pukul 4.30am. oleh..xtau la giant..


Kami kene jerit disuruhnye cepat untuk ke dewan..mendengar itu dan ini..hewheww


Kami beratur 15 minit untuk dapatkan makanan, kami makan 15 saat je tauu..kene jerit awak nanti tau..phew..
(makanan free kan time MDS) terbaik~


Selain itu, untuk melancarkan perjalanan program di dewanATC, kami bersedia untuk dimarah .yeayy :)


Wahhh..ini yang paling kami mereka semangat! menyanyi lagu mahasiswa..lalalala...


Di  sini, kami jumpa kawan baru..ahaks.. (sila abaikan dialog :p)


Ini semuaa poyoo je.. :p
mood : seronoknye melukis.ngee :O
mds is orientasi 
unguitm di hatiku :$
Sekian dari USA ~

#maaf lukisan tangan kami begitu cacat tapi comel..hak hak..


11 comments:

Fifi Nur 'Aqilah Yusof said...

chantek nye lukis2 tu. ajar lah kite ^^,

nazeerah adelia said...

PB Melati ye?? kte PM Melati :D

SITOT said...

mekasehh cikgu fifii :D

gune paint and photoscape je cikgu ..

SITOT said...

aah -PB Melati... ooo akak PM yea...hihi...slmt mmbace ;p

redza said...

comel pulak tengok lukisan tu hihi

Chae Min said...

tetiba terasa lak part makan tuu...hoho..kesian korang

SITOT said...

Chae Min ni mesti akak PB .hehe..

jae~ said...

comel n menarik la sitokkkk!!huhu.gud jobb ^^

Chae Min said...

bukan pb sayang..pm..hee...sian korang makan pun tergesa gesa...hee..

SITOT said...

Chae Min .. ohh silap..hehe.. Pm,..
emm,biasalah orientasi kann..

SITOT said...

jaezahhh.. sitot la bukan sitokkkk!!! huhu