Apr 13, 2011

CICAK

Ce citew ce citew

Assalamualaikum :)

Tadi tengah sapu lantai dapor, eh alamak.. tersapu cicak ! kesian nye cicak jadi mangsa.


mati kot cicak tu.. takpe kan bunuh cicak?

ustaz ni>> (klik sini ) cakap hukum membunuh cicak adalah sunat..

wallahualam..

Ha.. waduh.. ape macam mau interview maktab ni sihh.. gua pusing !! aku sorang je interview hari khamis 21hb, membe2 satu gang interview hari selase ngn rabu before aq interview.. (nape lah dyorang tinggal aku) Dah tu ayah tak boleh hantar la pulakk..bawak budak hoki..(mmg gpkkoko yg bz) Nak suroh atuk tak daye nak ngantor.. aku drive je kang.. lagi bertambah cuak la nak interbiuu..

tadi terbace blog pasal maktab ni... mantap seyh !! >> maktab perguruan >> maktab perguruan part || >> the other khairul << tips~~~

5 comments:

fadh leyanie said...

berdebar2 la situasinya,,gud luck !^^

Fendi BL036 said...

hmm..kalau mcm saya...cicak takpa kalu terbunuh...tapi labah2 saya takkan bunuh...ada sebabnya...

jom ke belog saya..ada mintak pendapat sikit..

SITOT said...

BUNGA !! HAHAH... huu

SITOT said...

nukilan.. o00..apekah sbbnye?hehe

Hisyamz said...

saya takut cicak