Apr 24, 2011

Okay, I'm Quit

Ce citew ce citew

Hari Sabtu yang lalu.. aku dah berhenti kerje.. (keje kat kedai henset tu la..) sedih.. heppi.. semue ade.. huhu.. skrg ni, menganggur la balek eh.. teringat pulak saat2 pergi ke kerje..



bile tengah kerje kene layan kerenah customer.. sampai aku exhausted..

untuk pengetahuan, sebelom ni takde lagi pekerje pempuan kat situ.. sebelum ni semue laki.. huhu.. aku memecah tradisi.. hahahaha.. pastinye aku pekerje kesayangan ..Kott.. haha..bes bes..

sokm kene belanje.. aiskrim, gula-gula, cekelat 20 sen 30 sen, twisties, air kotak, air botol, keropok lekor, goreng pisang, cucur udang, nasi ayam, burger mat salai, satay, ice-blended, pendek kate, sume yang ade jual kat sekitar kawasan kedai tu aku dah rase.. baik kan bos tu.. huhu.. mestila baik..macam aku.. huhuaa..

sekarang masenye aku kire duit gaji.. hehehehehe.. tata.. ^^

13 comments:

mylittletinything said...

wahhh...hahah....mcm banyak je duit gaji..hahha.. :P

najmi^^ said...

bgus2..aq dok mah je..haha

SITOT said...

mylittle... ade la skit2..masyuk2 ~~~

SITOT said...

najmi : tape2..duk umah pon leh mengembangkan sesuatu kan.. hehehhee

Oppa Kudin Nz said...

gaye mcm letih je..
rilek r,duk umah ler pulak..hehe

SITOT said...

oppa... huhuhu.. mmg letih.. yup..nk relaks ar pulak ni..yeah,,

~Nabilah~ said...

besnyer kalau dapat boss macam tu...hehehe

arha said...

bole la lepak uma same2 pasnih~

Nur Liyana said...

wah lepas satu keje keja lain pulak..hahaha

SITOT said...

Nabilah : hehe.bes bes bes..

SITOT said...

arha : lepak KL la bes..huhu

SITOT said...

Liyana : Keje memang tak penah habes..heheee

SITOT said...

shamsuddin..:boleh boleh..hahahaha..