Mar 9, 2011

Bad Day T_T (berguguran tiang-tiang itu merebah bumi)

Ce citew ce citew


Malu.Huhu.
Hari ni macam biase, practise driving kat litar Jelapang Teguh. Tapi ari ni betol-betol pengalaman yang tak best.Berguguran tiang-tiang itu merebah bumi ~ Aku yang langgar hak3 !!

Pak Ude: kereta kat bengkel..

Sitot: Owh..(rosak lagi isy)

Pak Ude: Enjin tak boleh hidup..semalam, ade s0rang bdak laki practise tibe2 enjin tak boleh hidop..

Sitot: Owh..

Pak Ude: Kite pakai kancil office lah..

Sitot: Oke..

***************************************

Ya Allah,,sabar je lah,,brek bapak r mengejut.. Stereng goyang-goyang. Gear pulak brrrrrr.. Mule-mule bawak tu memang lah syok..steady je.. Tibe- tibe.. OMG !

pap ! Tong ! Tong ! Tong ! Tiang jatuh ! Adoyh ! Cuak ! wat muke steady jek..

Pastu wat parking. Jatoh lagi ! Due batang plak tu ! Amek kau.

Pastu nak keluar dari parking, derr,, jatuh lagi. Malu kot.

Pastu nak masuk 3 penjuru. Pap ! Gugor lagi tiang merebah bumi.

Pastu spatotnya kene wat reverse, tapi aq still gear 1. Pap ! jatuh lagi tiang.

Pastu tetibe tertekan minyak! Pap ! pap ! pap ! Dush ! Amek kau~ Banyak tiang jatuh aq rempoh !

Serentak semue yang ade kat situ pandang aku. Muke aku dah TEBAL ni. Cuak ~


Pastu arghhhh ! Ade pulak suare2 sumbang aq dgar sayup2 berkate : Sape tu ? Anak buah sape tu? Baru 1st time belajar kot.

Cikgu aku dah lah jauh dari situ. dengan segera beliau datang nak angkat tiang dan menenangkan aku. haha. Aq pon reverse lah balik. kih3. aq tergelak. MALU GILER d0e !!! Nak je aq pecut lari dari penglihatan org ramai tu. Der..aku maluuu !!!

takpe2..tu lah pengalaman belajar kan?

Yang aku takot,,dah lah hari jumaat dekat ni nak test dah.. jangan berulang lah kesalahan aku hari ni ! mudah-mudahan.. Aku nak sangat lulus..Aku rase aku bwat banyak kesalahan hari ini maybe disebabkan kerete (ceh,,salahkan kerete plak an3~) hehehehe..dah kerete tu banyak masalah..huhu.. yang penting aku selamatkan? hehehe..


4 comments:

syazwani said...

huhu. klakar~
takpe, praktis lagi.
all the best 4 JPJ test dis friday ya.

Eun Mint0o said...

aduyai..tergelak2 bace menda ni..kah kah kah!!~ aduyai..ila2...;D

D r . A I D A said...

hee.,kancil ofis mang cam2..tape.,u can do it babe!

SITOT said...

haha..malu gile d0e ~
hope i can !!