Mar 20, 2011

SPM results around the corner


Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah Lgi Maha Mengasihani.

Ya Allah, Kau ampunkan lah dosa-dosaku.. Dosa-dosa kedua ibu bapaku .. dosa-dosa sahabatku..

Kau permudahkanlah setiap langkah dan urusan kami.. Kau limpahkan rahmat dan hidayahMu kepada kami..

Kau tentukanlah keputusan yang terbaik bagi kami dalam keputusan SPM 2010 yang kami duduki.. setidak-tidaknya YaAllah .. Kau berikanlah kami keputusan yang tidak mengecewakan harapan ibu bapa dan guru-guru kami..

Biarlah sekurang-kurangnya kami dapat membahagiakan mereka dengan result SPM kami.. dan biarlah kejayaan ini dimiliki oleh setiap ahli batch impervious93 sbpit tanpa ada seorang pon yang tercicir.. Kerana kami tak sanggup melihat kesedihan ibu bapanya dan guru-guru kami.. dan biarlah juga kejayaan itu kami manfaatan sepenuhnya di jalanMu Ya Allah.

Ya Rahman Ya Rahim. Kau indahkanlah juga akhlak kami setanding result kami nanti . Ya Allah.. Kau lapangkan lah dada kami , ibu bapa kami, dan guru-guru kami dalam menerima dengan ikhlas apa jua ketentuanmu untuk result kami YaAllah..

Kerana sesungguhnya kami hambaMu yang naif,, yang kadang-kadang terlalai bahawa setiap ketentuan itu pasti ada hikmah yang belum tersingkap..

Ya Karim.. dengan itu kau jadikanlah kami hamba-hambaMu yang tidak pernah leka mengucapkan syukur kepadaMu YaAllah.. Kerana kami mengimaniMu dalam setiap perkara.

Ya Zaljalaliwal ikram,, Sesungguhnya Kau lah Yang Maha Mendengar dan mEMperkenankan.. Maka perkenankanlah rintihan kami ini Ya Allah.. Amin..




8 comments:

Anonymous said...

goodluck :)

gentsomemagazine said...

Hey Nice blog!

Can we exchange followers!?

I'll wait for you!

Xoxo.

http://http://georgefashiondreamworld.blogspot.com/

along said...

gud luck 4 sitot !!
merangkap adik guee...:P

D r . A I D A said...

amin ya rabbal 'alamin...

GiRlz NAs~ said...

aminn

SITOT said...

Amin !! success !!

syazwani said...

amiin~

SITOT said...

Amin..keep praying hope for the miracle from HIM..