Mar 4, 2011

Member2 dah dapat lesen P ! Aku ? Bila ya ?

Ce citew ce citew

Okey.. para lepasan spm macam sitot semestinya memenuhi masa yang terluang ini dengan belajar kereta ! nak dapat lesen ! Sekarang pon aku dah ada lesen L. Tapi isk2..

Member2 aku yang lain.. Aida, Hannan, Nabilah Faisal, Iz Hazmi, Yasmin, Farha, sudah dapat P !!!

Sudah pass test JPJ !!

Syoknya dyorang ! jealous aku !!

Cikgu tak ajar ke? Memang la ajar,, tapi ajar slow n steady.. sminggu tu brape kali lah aku belajar..

tak sabar2 ye aku ni ? huhu..haah,, memang..

Paling terkejot,, farah hannan,,member yang same2 masuk kelas KPP dan skali amik Ujian Statik sama2 dulu tu lagi cepat dapat !! fuhh ! masuk daftar sama2 hari,,, tapi lepas dulu..waa~

yelah all depends on cikgu tu jugak kan.. So,, sabar2 je lah kan..

takpe2..lepas ni aku pulak kan? mane tau hari jumaat depan hari test jpj aku ? huhu~



Aku nak lesen P !!

4 comments:

mAwAr KhAyaLaN said...

nnt ada laa tue lesen p..hehe

Eun Mint0o said...

bleyyyy punya!! nk tips2 mintak lah k?;)) chai0o~

SITOT said...

doakan sitot yeah !

arha said...

huhu.,t ad lesen kte clebr8 same2 eh!!