Mar 12, 2011

To All Princess Of Impervious93 SBPIT Batch of 2006-2010

Ce citew ce citew
Entry untuk sahabat-sahabat perempuan sahaja batch sekolah tot ! Ni hanya INTRO. Means, 1/100 nak tunjuk sikit je untuk korang..



Ini adalah permulaan bagi video yang aku hasilkan untuk CD IMPERVIOUS93. Tapi CD untuk perempuan punye video sajalah. Sorry lah boys, aku tak banyak simpan video and gambar2 korang. So tak dapat lah aku nak producekan video korang. Lagipon dalam CD ni ade gambar kite-kite girls !! huhu.. So jangan nak gatal gatal bagi budak laki tengok tau ! jaga privasi kite.. huhu.. Oh ya. aku akan jual CD ni pada harga 5 ringgit je . sapa nak beli boleh beli time kite amek result spm 2010 ..

Ade ape lagi dalam CD ni? Ade macam2 video aku combine dan edit2 includings our photos, performances (hee) , and the theme is koreans ! So, harap korang boleh dapatkan aku,, eh, dapatkan video nih ye dari aku time amek result !


No comments: